Project omschrijving

Personal training

Personal training

Back in shape!

Afvallen, conditie opbouwen, platte buik, meer kracht, meer spieren, start to run, beter presteren tijdens het sporten… daar helpt onze personal trainer Maurik jou bij. Ga ervoor en verbeter je levensstijl nu !

Personal training bij Manos richt zich op mensen die op een efficiënte, veilige en wetenschappelijk onderbouwde manier willen sporten. Van beginnend sporter tot meer ervaren sporter, Manos is toegankelijk voor iedereen.  We gaan samen voor spieropbouw, vetverlies, verbetering lichaamshouding of het verwezenlijken van een specifieke sport doelstelling.

Wat bereik ik met personal training?

  • Conditie verbeteren

  • Afvallen

  • Sportpresaties verbeteren

  • Sport specifieke training

  • Spieropbouw

  • Terug fit worden

  • Meer energie

  • Strakker lichaam

  • Verbeteren balans

  • Sterker worden

Waarom trainen bij Manos?

  • Je krijgt 1 op 1 training
  • Je traint op een correcte, efficiënte en aangename manier in een groen kader
  • Onze personal trainer bulkt van de motivatie, passie en drive om samen jouw doelen te bereiken
  • Je kan rekenen op de kennis en vakkundigheid van een gans medisch team. Dat maakt dat we jouw doelen multi-disciplinair kunnen aanpakken, wat garant staat voor SUCCES!
  • Onze trainingen bouwen we op via een specifiek en efficiënt trainingsmodel.
    • Jouw specifieke, persoonlijke behoefte staat centraal.
    • Elke fase is zo opgebouwd dat het iedere cliënt voorziet van een systematische opbouw waarmee vooruitgang geboekt kan worden ten aanzien van elk persoonlijk doel.
    • We starten in de stabilisatiefase, waar een stevige basis wordt gelegd. Daarna bouwen we verder uit naar de kracht uithoudingsfase of andere specifieke doelstellingen.

Je doorloopt een traject op maat van jouw doelen.

Het intakegesprek

  • we noteren jouw doelen en je verwachtingen

  • je lichaamshouding, basiskracht en conditie worden getest

  • we overlopen medische klachten zodat we daar rekening mee kunnen houden

  • we stellen waar op gewerkt moet worden om je doel te bereiken

  • we stellen het trainingstraject op

  • we starten de eerste training

Het trainingstraject

Aan de hand van het intakegesprek maken we een trainingsschema op maat, van 10 weken. Tijdens die 10 weken houden we je progressie bij en krijg je ook oefeningen voor thuis. We werken hiervoor met een handige app, zodat we jouw vordering goed kunnen volgen. Er worden tussentijdse evaluaties gemaakt, om het traject eventueel bij te sturen.  Samen gaan we voor SUCCES!

Start to run

Het start to run traject is gemaakt om jou op een veilige, doeltreffende en correcte manier te laten starten met joggen of lopen.

Na het analyseren van jouw basisconditie, looppatroon en basiskracht wordt jouw trainingsschema opgesteld.

Het trainingsdoel is vierledig:

  • aanleren van juiste looptechniek
  • conditietraining
    • opbouw van je basisconditie en uithoudingsvermogen
    • loopschema op maat van jouw doel
  • krachttraining
    • core-training
    • optrainen van voet- en beenspieren
  • balanstraining

Op deze manier bouw je via een totaalaanpak jouw conditie op, met langdurig resultaat.

Wanneer kan ik komen trainen?

  • Dinsdag: 14u- 20u30
  • Donderdag: 14u-18u30

You’ve got to nourish in order to flourish!

Maak van jezelf de hoogste prioriteit en reserveer je afspraak.